اخبار و تازه ها

 

 

لودسل 40هزار تنی

مناسب جهت سکوهای نفتی

جهت مشاهده کاتالوگ کلیک کنید

لودسل های توزین ریل واگن

جهت مشاهده کاتالوگ کلیک کنید

نمایشگر T1

نمایشگر t1 محصول جدید شرکت KELI بهترین گزینه جهت نمایشگر های باسکولت و کفی است که توانسته است تمامی مجوز های لازم برای استاندارد های ایران و جهان را پاس کند .استاندارد هایی همچون OIML،CE وهمچنین تست EMC از دانشگاه امیر کبیرتهران،این نمایشگر مجهز به پورت RS232 است و قابلیت مد ذخیره انرژی را نیز داراست.

لودسل دیجیتال ZSFD

لودسل دیجیتال جاده ای ZSFD محصول جدید شرکت KELI در عصر نوین تکنولوژی راه حل مناسبی برای باسکول های جاده ای است. گزینه ای که تمام مشکلات مربوط به لودسل های آنالوگ را ازبین میبرد مهمترین مزیت های لودسل که میتوان به آن اشاره کرد لودسل ها کاملاً کالیبره شده هستند و مانند وزنه های استاندارد کالیبراسیون عمل می کنند که ناشی از یکنواختی عملکرد آنها می باشد. در عمل باسکول نیاز به گوشه گیری (CORNER ADJUSTMENT) نداشته و درکیفیت و زمان نصب دستگاه بسیار تاثیرگذار است.و حتی میتوان بدون هیچگونه کالیبراسیونی با یک لودسل دیگر تعویض نمود.

لودسل داینامیک

خواستگاه طراحی این نوع لودسل های داینامیک به صفر رساندن اثرات ارتعاش بر روی لود سل هاست و به دنبال آن کمترین خطای ممکن در محاسبه وزن وارده، لودسل های داینامیک میتواند بهترین پاسخ برای برای مسئله توزین ماشین آلات متحرک از جمله فیدر میکسر باشد.